PostHeaderIcon Bikini i Vespa

Bikini i vespa zajedno, to dođe kao kafa sa šećerom, šlagom i sladoledom, odozgo još i sirup od maline i narendana čokolada. Previše. A opet ne možeš baš da se zakuneš da je loše.

E sad, bikini i vespa su ovde zajedno zato što i jedno i drugo ovog proleća slave šezdeset godina postojanja. Malo li je?

Štampa širom sveta puna je nekog ushićenja objašnjavajući kako su i jedno i drugo dobri. Mada tu reči stvarno i nisu potrebne.

Ima i knjiga (neka bivša manekenka u Americi koja je postala kao novinarka napisala knjigu o bikiniju - ona ipak zna najbolje, a Italijani su štampali knjige o Vespi, ima i neka studija gde je i Umberto Eko doprineo).

Neke od izjava su: Suština vespe je to da ona ima dušu. Onda, trajna nacionalna (italijanska) ljubav prema Vespi vezana je delom za njen jednostavan ali estetički prijatan dizajn. Ili: Vespa je simbol slatkog života, kada je mladim Italijanima, nakon fašizma, dala slobodu da lako odu van grada ili na more. Takodje, uspeh Vespe leži i u tome što su je žene doživele kao dovoljno komfornu, te se smatra sredstvom emancipacije i zavođenja.

Rimljanke u letnje jutro u poslovnim odelima, sa kacigama i na Vespama koje usput svraćaju u kafe na doručak i kapućino, deluju totalno filmično fantastično, dodajem.

Imidž Vespe ojačan je tokom 50ih i 60ih kada su se pin-up girls slikale na njima. U bikinijima.

To be precise, u bikinijima kakvi su tad postojali. Jer, oni su se s vremenom smanjivali, i smanjivali, i smanjivali.

Što se Vespe tiče, ona je mega popularisana filmom ''Praznik u Rimu''.

izvor: www.yahti.com La Lara, Lifestyle, Tabloid Buzz Juni 2006